piątek, 13 września 2013

Biżuteria do włosów

Witajcie:) 
    ...dawno mnie tutaj nie było.. moje życie tak się ubogaciło, że właściwie rzadko mam czas na tworzenie czegokolwiek :) Jednak dziś z potrzeby chwili musiałam (i oczywiście przyznaję, że sprawiło mi to dużą przyjemność) stworzyć biżuterię do włosów, która pasowałaby do złotej sukienki :) a oto moje dzieła: 



ten komplecik pasuje chyba najbardziej - zależało mi na osiągnięciu delikatnej i równocześnie bogatej kompozycji. Cel uważam za osiągnięty! haha


a tutaj widzicie moją pierwszą próbę - chodziło mi o coś, co można by wpiąć we włosy, jednak miałam zbyt mało kryształków jednakowego koloru. No cóż, do złotej sukienki nie będzie to pasowało, ale na pewno sprawdzi się w wiosenne dni, kiedy wesołe zestawienia kolorów są jak najbardziej na topie! 

..do zobaczenia-mam nadzieję, że niedługo ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz